четвъртък, 10 януари 2019 г.

Всичко е тук за добро


Боже, създавай чрез мен.
И рисувай, твори, музицирай.
Нека аз да не съм в твоя плен,
Ала винаги мене избирай.

Да твориш красота и любов
И доброто чрез мен да се сбъдва.
Нека, нека не съм богослов
Благослов да съм. Нека да бъда.

И извайвай, ваятелю благ,
Чудни рими, красиви в безкрая.
Нека всеки да има мил праг,
Който с обич прекрачва в омая.

Нека всеки си има мечта,
А пък тайничко ти да я сбъднеш.
И така да творим във света,
Като твои наследници чудни.

Нека всеки да има любов
И обичан да крачи по пътя.
Господи, дай ми любов,
Чудото знам как да случа.

Ти си моят водач в пустота,
ти си музата - край и начало.
Аз чрез теб преживявам света,
А пък ти ме разплитай до бяло.

Но да бъде. Какво по-добро
От това да се случват нещата.
Знам, че всичко е тук за добро
Ти си лъкът, а аз съм стрелата.

Люлия
06.01 2019г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар